نرم افزار حسابداری مناسب شغل شما چیست
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نرم افزار حسابداری مناسب شغل شما چیست
نوشته شده در شنبه 11 بهمن 1399
بازدید : 75
نویسنده : rahman sadeghi

نرم افزار حسابداریِ مناسب شغل شما چیست؟

صاحبان مشاغل به راحتی می‌توانند از نرم‌افزار حسابداری متناسب با شغل خودشان استفاده کنند و مدیریت مالی کسب و کار خود را در دست بگیرند. تنوع نرم‌افزارهای حسابداری با اندازه و نوع کسب و کار شما ارتباط مستقیم دارد. به دلیل تسلط نداشتن صاحبان مشاغل به مقوله‌ی حسابداری، نرم‌افزارهای مالی به سوی هوشمند‌سازی هدایت شده تا صاحبان مشاغل بتوانند به سادگی بخش حسابداری را مدیریت کرده و از عملکرد حسابداران خود آگاهی داشته باشند.

نرم افزار حسابداریِ مناسب شغل شما چیست؟ این سوالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

در نرم‌افزار‌های مالی رایج در بازار معمولاً پس از ثبت یک رویداد مالی مانند فروش، تمامی عملیات‌ مربوط به آن از جمله کاهش موجودی انبار، افزایش حساب بدهکاران یا صندوق و بانک، افزایش فروش، سود حاصل از فروش، گزارش‌های حسابداری و مدیریتی مانند دفاتر روزنامه و کل و معین و غیره به صورت اتوماتیک ثبت خواهد شد.

مواردی که قبل از خرید نرم‌افزار حسابداری مناسب شغلتان باید در نظر بگیرید:

درباره نرم‌افزار حسابداری مناسب شغل‌تان مشورت کرده و آن را شناسایی کنید.

برخی از نرم‌افزارهای حسابداری برای صنعت و حرفه‌ای خاص طراحی شده‌اند. از این قبیل نرم‌افزار‌ها می‌توان نرم‌افزار‌های تولیدی، شرکتی، فروشگاهی، بازرگانی و… را نام برد.

با اینکه نرم‌افزار‌های عمومی‌ معمولاً مقرون به صرفه‌تر هستند، اما نرم‌افزاری که متناسب با شغل شما طراحی شده باشد، انجام امور را برای شما بسیار آسان‌تر می‌سازد. برای مثال اگر شما صاحب یک بوتیک لباس‌فروشی باشید، نرم‌افزار حسابداری ویژه خرده‌فروشی به شما کمک می‌کند که موجودی خود را به راحتی مدیریت کنید.

در این نرم‌افزار‌ها ویژگی‌هایی طراحی شده است که شما را قادر می‌سازد به سادگی آیتم‌هایی از قبیل رنگ، سایز یا نوع کالا را انتخاب کنید. این نرم‌افزار‌های حسابداری دارای سیستم فروش یکپارچه نیز هستند. به طور کلی نرم‌افزار‌های ویژه مشاغل برای کاربردهای عملیاتی و بالا بردن ارزیابی عملکرد مشاغل طراحی شده‌اند.

شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو برای مشاغل مختلف، نرم‌افزار ویژه و اختصاصی همان شغل را طراحی و آماده کرده است. نرم‌افزارهای ویژه مشاغل مانند نرم افزار قنادی، نرم افزار رستوران، نرم‌افزار سوپرمارکت، نرم‌افزار طلا و جواهرفروشی، نرم‌افزار پوشاک و بسیاری دیگر، مطابق با نیازهای همان شغل طراحی شده‌اند.

مشاوران ما همه‌روزه آماده ارائه راهنمایی در زمینه انتخاب نرم‌افزار حسابداری مناسب شغل شما هستند. برای ارتباط سریع‌تر و راحت‌تر میتوانید از سرویس چت آنلاین موجود در وبسایت هلو و مای هلو استفاده کنید.

 

مشحض کنید که می‌خواهید نرم‌افزار شما دارای چه ویژگی‌هایی باشد.

بنابر نیاز و ساختار شغلتان، یک لیست کامل از امکاناتی که می‌خواهید نرم‌افزار حسابداری‌تان داشته باشد تهیه کنید.

ممکن است شما به نرم‌افزار حسابداری ساده‌ای نیاز داشته باشید که تنها جریان‌های نقدی شما را پیگیری کند؛ شاید هم به نرم‌افزاری جامع نیاز داشته باشید که تمامی ‌کارها را برایتان انجام دهد.

نرم‌افزار هلو با ارائه در سه سطح ساده، متوسط و پیشرفته، در هر سطحی پاسخگوی نیاز شماست. با استفاده از گزینه fast mode نیز می‌توانید محیط نرم‌افزار را خلوت‌تر و ساده‌تر کنید تا کار با نرم‌افزار برای شما راحت‌تر شود.

 

با یک راه‌حل کم‌هزینه شروع کنید.

بسته به اینکه نیاز‌های شما تا چه حد معمول یا پیچیده باشند، باید نرم‌افزار مطابق با نیاز خود را انتخاب کنید. برای مثال اگر شما تنها مالک کسب و کار خود هستید، کارمندی ندارید و گردش موجودی شما پایین است و تعداد انگشت‌شماری مشتری دارید، نرم‌افزار‌های ارزان قیمت پایه برای شما بهترین گزینه هستند.

این گونه نرم‌افزار‌ها شامل تمامی ‌ویژگی‌های پایه‌ای که به آن نیاز دارید، هستند. برای مثال شما را قادر می‌سازند که فاکتورها را برای مشتریان خود صادر کنید و به مشتریانتان نیز امکان پرداخت از طریق دستگاه پوز و سایر امکانات مشابه را می‌دهند.

 

تمام هزینه‌های درگیر با قیمت‌گذاری را در نظر بگیرید.

اگر کسب و کار شما گردش موجودی بالایی دارد یا کارمندان زیادی دارید، لازم است که از قابلیت‌های پیچیده‌تر و ویژه نرم‌افزار مخصوص شغل خود بهره‌مند شوید.

این گونه نرم‌افزار‌ها موجودی شما را به طور مداوم کنترل کرده و به شما کمک می‌کنند که برای خرید خود برنامه‌ریزی و جریان‌های نقدی خود را مدیریت کنید.

همچنین می‌توانید چندین سطح قیمت‌‌‌گذاری تعریف نمایید. بنابراین در هنگام خرید نرم‌افزار حسابداری علاوه بر هزینه کلی نرم‌افزار که باید بپردازید، به سایر هزینه‌ها از جمله هزینه‌های تعمیر و نگهداری، پشتیبانی و ارتقا‌ء دوره‌ای نیز توجه کنید.

خدمات پس از فروش برای تمامی نسخه‌های نرم‌افزار حسابداری هلو شامل قفل نرم‌افزاری(SLM)، یک سال پشتیبانی رایگان، پاسخگویی به سؤالات از هشت صبح تا دوازده شب، عضویت در کلوپ مشتریان، چت آنلاین و خدمات هوشمند اینترنتی، دو جلسه آموزش رایگان، فیلم آموزشی جامع و راهنمای گام به گام برای نصب نرم‌افزار هلو است.

 

اطمینان حاصل کنید که نرم‌افزار حسابداری مورد نظر، قابل توسعه باشد.

انعطاف‌پذیری، عاملی کلیدی در نرم‌افزار حسابداری کسب و کار شماست.

کسب و کار شما ممکن است در ابتدا محدود و کوچک باشد، اما اگر شما قصد داشته باشید آن را رشد دهید، به نرم‌افزاری نیاز خواهید داشت که بتواند خود را با گردش موجودی بالا و کارمندان و مشتریان بیشتر تطبیق دهد.

بررسی کنید که نرم‌افزار مدنظرتان ماژول‌های افزایش قابلیت و ارتقا را دارد یا نه؛ این نکته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. وقتی صحبت از مدیریت مالی است، یک نرم‌افزار حسابداری و مالی خوب می‌تواند در کسب و کار شما تفاوت ایجاد کند و موجب رشد آن شود.

پس از در نظر گرفتن تمامی‌ ویژگی‌ها و قابلیت‌های متناسب با شغلتان، نرم‌افزار مناسب را انتخاب کنید.

 

هلو، پکیجی کامل برای رفع نیازهای شماست

همان‌طور که گفتیم، نرم‌افزار حسابداری هلو، محصول گروه شرکت‌های طرفه نگار، دارای نسخه‌های متنوعی بوده و بیش از دویست گروه شغلی را پوشش می‌دهد.

این نرم‌افزار به صورت کلی برای فروشگاه‌ها، شرکت‌های بازرگانی، خدماتی، تولیدی و صنعتی نسخه‌های ویژه‌ای دارد. همچنین شرکت هلو نسخه ویژه انواع مشاغل مثل فروشگاه لوازم خانگی، سوپرمارکت و رستوران‌ها را تولید کرده است.

نرم‌افزار حسابداری هلو از جمله نرم‌افزارهای بسیار پرکاربرد در بین نرم‌افزارهای مالی و حسابداری به شمار می‌آید، به طوری که کاربری آسان همراه با امکانات گسترده، نرم‌افزار هلو را به پرکاربرترین نرم‌افزار مالی کشور با حدود 700 هزار کاربر تبدیل کرده است. نرم‌افزار حسابداری هلو در نسخه‌های تک‌کاربره و شبکه ارائه می‌شود و قابلیت ارتقا به نسخه‌های بالاتر، همراه با حفظ اطلاعات قبلی هم را دارد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: